Sovit över

Japp..då har man nyss vaknat och vänar tills Avan ska vakna, sov över hos Avan..
Men igår så va jag med Avan lite innan vi hade bestämt att jag skulle sova hos henne!
Så va vi med några andra vänner men när dom skulle hem så drog jag och Avan till henne.
Sen så fråga avan mig om jag vela sova hos henne. :)
jaa men sen så ringde Loran och fråga om  vi kunde gå hem till han för han hade tråkigt och var hemma själv. xD
jaa, då gick vi hem till honom och var där typ till klockan 02.15  eller nått ! :D
men innan det så hade vi jätte kul haha :)
men sen när vi gick hem till Avan igen så åt vi och sen tog vi på oss våra pjamas och prata lite och sen somna vi. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0