TILLBAKA

Hejhej.
jag har inte bloggat  på sjukt lääääänge faktist men ska försöka blogga mera.
Men jag har tänkt att jag kanske ska börja göra lite video inlägg istället ibland men vi får se!
Om jag hittar mitt minnes kort till min kamera.. hehe men nu har jag hittat laddaren s jag ska nog köpa ett nytt minneskort!
Fast jag tänkte berätta om vad jag ska göra idag och vem som kom till Bollnäs!
Men aja. Idag så ska jag och pappa och handla och senare så ska vi till mormor och hälsa på för mina kusiner och mostrar har kommit eller jaa.. två en kom från tyskland och den andra kom från stockholm!
Vi ska kanske ner till stranden och bada för det är väldigt härligt väder här senare får vi väl se vad jag ska göra!?
Ses senare ikväll.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0